Limfjords golf

Aars Golfklub deltager i turneringen LIMFJORDS GOLF, som er en turnering for de golfklubber, der er med  i samarbejdet om GOLFRING LIMFJORDEN.

Turneringen er oprettet som et supplement til Regionsgolfen, så terminerne er april/maj og august måned.

Kriteriet er kun alder. Man skal mindst være 60 år, eller inden 31.12 fylde 60 år i indeværende sæson.

Damer og herrer spiller i hver sin turnering.

Kort om turneringerne

Herrernes hold består af 6 spillere. Rækkerne er opdelt i 3 HCP-intervaller.  A: For alle,  B:18,0-26,9,  C:27,0-54.

A og B-rækkerne spiller på hvert hold med 4 singler samt 1 foursome. I C-rækken spilles der med 2 singler, 1 foursome og 1 greensome.

Alle rækker spilles MED hcp.

Damernes hold består af 4 spillere. Der spilles kun i 1 række, og der spilles 1 foursome og 1 greensome. Damerne spiller MED hcp.

Yderligere informationer om turneringsproportioner, puljeinddelinger, spilledatoer og resultater fremgår af hjemmesiden www.GOLFRINGLIMFJORDEN.DK

Vi deltager med følgende hold i herre-turneringen i 2024:

Række Min. handicap Holdkaptajn Mobilnr. Mail

Og følgende hold i dame-turneringen i 2024:

Pulje Holdkaptajn Mobilnr. Mail

KLUBKOORDINATOR: