Velkommen til at Aars Golfklub

Aars Golfklub byder velkommen til en bane beliggende i afvekslende natur med et spændende og varieret layout skiftende mellem åbent landskab, små skovstykker, søer og grønne fairways. Anlægget er designet med tanke på både yngre og ældre spillere. Layoutet udfordrer golfspillere på alle niveauer, men de fleste kommer rundt med en fornuftig score.

Under runden kan spillerne nyde udsigten til de omkringliggende marker samtidig med, at banen er bynært placeret, tæt på Aars. Landskabet er overskueligt og banen kun let kuperet, så en runde i Aars Golfklub er ikke fysisk krævende. Som nærmeste nabo til Himmerland Golf & Spa Resort og Made in Denmark, kan man derfor sagtens kombinere en dag som tilskuer med en runde i Aars Golfklub, når europatouren igen gæster området.

Golfklubben er rammen om en lang række aktiviteter som juniorgolf, hverdagsklubber, åbne- og lukkede matcher, elitegolf og Regionsgolf. Det er her klublivet leves og golfvenskaber vedligeholdes. Samtidig er Aars Golfklub også vært når greenfeespillere besøger vores golfbane i det vesthimerlandske - og vi håber alle vil føle sig velkomne, gæster som nuværende og nye medlemmer.

Klubhuset og faciliteter

Her kan du betale med MobilePay 1287x1286px skarpe kanterBesøg klubhuset med dets hyggelige lokaler. Her er stemningen afslappet og uhøjtidelig - og fra terrassen kan man følge med i spillet på 9. og 18. hul, mens dagens runde evalueres. Klubhuset kantine har åbent hele dagen. Der kan købes varme og kolde drikkevarer.

Planlægger du et besøg i Aars golfklub for en gruppe, er vi gerne behjælpelige med at arrangere spisning. Ligeledes er der mulighed for fra klubbens side at sørge for borddækning ved en privat match eller andre arrangementer. Her kan du se den menu vores aktuelle menukort for golfgrupper.

Skal der i stedet arbejdes på golfspillet, råder klubben over moderne træningsfaciliteter og klubbens Pro, Allan Høgh, står klar med råd og vejledning. Mangler du bolde eller tees til runden så besøg vores PGA proshop, men pas på for du risikerer at komme hjem med mere end en ny golfhandske.