Persondatapolitik

Indledning

Vi hos Aars Golfklub sætter stor pris på privatlivets fred og databeskyttelse. Denne persondatapolitik beskriver, hvordan vi behandler personlige oplysninger om vores medlemmer og greenfee gæster. Vi er forpligtet til at beskytte og respektere dine oplysninger i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning, herunder EU's databeskyttelsesforordning (GDPR).

Indsamling af personlige oplysninger

Vi indsamler kun de nødvendige personlige oplysninger, der er relevante for vores medlemsadministration og drift af golfklubben. Dette kan omfatte navn, adresse, kontaktoplysninger, fødselsdato, handicapoplysninger og andre oplysninger, der er nødvendige for medlemskabsadministrationen eller greenfee bookinger.

Formål med databehandling

Vi behandler personlige oplysninger med det formål at administrere medlemskaber, håndtere greenfee bookinger, kommunikere med medlemmer og gæster, arrangere turneringer og klubaktiviteter samt opfylde juridiske og reguleringsmæssige forpligtelser. Vi behandler kun oplysninger til de angivne formål og kun i det omfang, det er nødvendigt for vores legitime interesser eller efter anmodning fra den registrerede person.

Opbevaring af personlige oplysninger

Vi opbevarer personlige oplysninger så længe det er nødvendigt for at opfylde de angivne formål eller så længe det kræves i henhold til gældende lovgivning. Vi sikrer, at oplysningerne opbevares sikkert og beskyttes mod uautoriseret adgang, tab eller tyveri.

Databeskyttelse og deling af oplysninger

Vi tager passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at sikre, at personlige oplysninger er beskyttet mod uautoriseret adgang, brug, ændring eller sletning. Vi deler kun oplysninger med tredjeparter, når det er nødvendigt for at opfylde de angivne formål, f.eks. med leverandører af tekniske tjenester til medlemsadministration eller greenfee bookinger.

Dine rettigheder

Som registreret person har du visse rettigheder i forhold til dine personlige oplysninger. Du har ret til at anmode om adgang til, rettelse eller sletning af dine oplysninger, begrænsning af behandling, indsigelse mod behandling samt retten til dataportabilitet. Du har også ret til at trække dit samtykke tilbage, hvis behandlingen af dine oplysninger er baseret på samtykke.

Kontakt os

Hvis du har spørgsmål, ønsker at udøve dine rettigheder eller har bekymringer vedrørende behandlingen af dine personlige oplysninger, bedes du kontakte os via de kontaktoplysninger, der er angivet nedenfor.