Seneste nyt

Sparekassen Danmark Fondene har ydet en generøs bevilling på 700.000 kr. til at opføre nye træningsfaciliteter og en golfsimulator i Aars Golfklub. Projektet består dels af en udvidelse af klubbens overdækkede teesteder og dels en indendørs golfsimulator. Om sommeren kan bygningen benyttes som overdækket udslagshus ved at åbne en port ud mod driving range, og om vinteren kan den anvendes til træning - og til at spille simulatorgolf.

Vi kan slet ikke få armene ned ovenpå nyheden om den store bevilling fra Sparekassen Danmark Fonden Himmerland. Den betyder, at Aars Golfklub kan løfte ambitionen om at være et lokalt samlingspunkt for golfspillere på alle niveauer og i alle aldre, forklarer formand for Aars Golfklub Søren Friis. Vi prioriterer at vores træningsfaciliteter er rigtig gode, og det her vil bringe det op på et langt højere niveau. Vi er ovenud glade for Fondens engagement og involvering i dette projekt, slutter Søren Friis.

Annoncering af bevillingen skete ved et netværksarrangement for en række sponsorer i Aars Golfklub, hvor Sparekassen Danmark var vært. På mødet fortalte formand Michael Jørgensen om Sparekassen Danmark Fonden Himmerland's nye strategi og ambition om at understøtte lokal udvikling gennem Fondens almennyttige bevillinger.

På billedet ses fra venstre: Bestyrelsesmedlem Lars Kristensen og bestyrelsesformand Michael Jørgensen, begge Sparekassen Danmarks Fonden Himmerland. Formand for Aars Golfklub Søren Friis og aftenens vært afdelingsdirektør i Sparekassen Danmark Jan Gudiksen.