Seneste nyt

Sæsonafslutningsmatch i Aars Golfklub

Som en afrunding af selve højsæsonen blev der i Sæsonafslutningsmatchen spillet på livet løs – og flere spiller kom – trods det fugtige vejrlig – ind med temmelig høje resultater og helt forståeligt i højt humør.

Det kom der følgende resultater ud af:

A-rækken:

1. Erik Østergaard – 40 points
  2. Klavs Benediktson – 39 points (laveste handicap)
  3. Ernst Hansen – 39 points

B-rækken:

1. Charlotte Støvring Thrysøe – 46 points
  2. Steen Johansen – 45 points
  3. Frits Pedersen – 37 points

I B-rækken var der rosende omtale til Børge Bloksgaard-Samuelsen og Kristian Mark Larsen, som begge også havde 37 points, men et højere handicap.

Charlotte har i denne sæson været i en rivende udvikling, idet hun startede sæsonen med et personligt handicap på 33,7. Med dagens flotte, flotte resultat er hun nu i handicap 23,4. Utrolig godt gået!

Og selv med sit flotte resultat på 45 points måtte Steen Johansen se sig hensat til 2. pladsen. Så er det hårdt at være mand!

C-rækken:

1. Axel H. Pedersen – 38 points
  2. Jan Flindt – 34 points
  3. Inge Vibeke Fredbo Nielsen – 33 points

Der var Nærmest Pinden på alle Par 3-hullerne til henholdsvis både damer og herrer:

Hul 3:

Damer: Edel Thomsen (4,25 m)

Herrer: Steen Johansen (5,28 m)

Hul 6:

Damer: Ingen

Herrer: Jes Olsen (1,10 m)

Hul 14:

Damer: Babette Jensen (10,44 m)

Herrer: Arne Falborg (6,30 m)

Hul 17:

Damer: Anni Larsen (1,15 m)

Herrer: Kristian Mark Larsen (1,93 m)

Efter præmieoverrækkelsen blev der udtrukket klappepræmier.

Efter spillet hyggede deltagerne sig med lækre og friske landgangsbrød – og dagen blev sluttet af med et længe leve for spillerne og Aars Golfklub!