Seneste nyt

Facebook Opslag GD5 preview

Vi har brug for DIN hjælp!

Vi er kommet rigtig godt i gang med begyndere, men vi har plads til flere

Derfor må du meget gerne skubbe til naboer, familie, venner og kollegaer, så de kan prøve det her skønne og skøre spil.

Søndag den 24. april er Aars golfklub en del af Golfens Dag, der arrangeres rundt om i hele landet. Fra kl. 10.00 til 13.00 står et team af frivillige og vejledere klar til at tage imod, hvorefter man bliver vist rundt og får lov at prøve kræfter med spillet under kyndig vejledning fra Allan.

Alle slutter af med et glas fadøl, vin eller sodavand i klubhuset.

Det bedste er selvfølgelig selv at dukke op med dine gæster, men er du forhindret, så send dem gerne alligevel, så sørger vi for en god oplevelse.

Der er ikke krav om tilmelding, men hvis muligt må du gerne sende en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. med navn og antal, så vi har en bedre chance for at forberede os bedst muligt.

Rekrutteringsudvalget.

AarsGolfklub flyer bagside 2022